zondag 7 november 2010

Long time no see

Sorry ik heb gewoon bijna een week niets gepost!
Ik heb het zo druk met dingen voor school doen en doen alsof ik iets voor school doe maar in plaats van iets voor school doen muziek gaan luisteren.
Hmm al te veel heb ik niet te melden. Wel dat woensdag dus mijn proefwerkweek begint en zaterdag word ik ein-de-lijk 15 (CAMERACAMERACAMERA)!
Én ik heb mijn bestelling van ASOS ontvangen!
Bij deze toon ik u, mijn chocoladebruine broek en cranberry geurnagellak:

*trots*

 Wens me trouwens succes met mijn proefwerken.
Zal ik wel nodig hebben.
Gisteren heb ik trouwens Case 39 gezien. Géwéldige film als je houdt van thrillers met krankzinnige mensen (en wat minder mensachtige mensen).
Voor de rest gaat alles lekker goed. Ik had een 11 voor hoogspringen met trampoline bij gym, een 4 voor maatschappijleer actualiteitentoets en mijn 4,2 van aardrijkskunde is achteraf naar een 5,8 (voldoende!) gegaan. Nee, school is niet alles, maar ik heb niet echt veel meer te vertellen. Als ik gisteren die badminton wedstrijd had gewonnen had ik het wel gemeld.

En jullie onthouden van deze lieftallige plaatjes wilde ik natuurlijk ook niet op mijn geweten hebben.





En onthoud:
Je eigen naam zonder hoofdletter schrijven is respectloos.
Gewoon dat je het even weet.

from Fay with love

2 opmerkingen: