zondag 25 maart 2012

Swan in a Million

Hee hoi!
Vandaag wil ik jullie iets vertellen over de webshop Modcloth
Modcloth is een Amerikaanse webshop die voornamelijk vintage kleding en vintage-geïnspireerde (is dit een woord?) kleding verkoopt. Buiten kleding verkopen ze ook accessoires, schoenen en spulletjes voor in je huis (mokken, kussens, ovenwanten, lampen, sieradenhouders etc.). 
Wat ik vooral leuk vind van Modcloth, zijn de super schattige en mooie jurkjes die ze verkopen!

Modcloth verkoopt geen kleding van hun eigen merk, maar koopt kleding in van verschillende winkels en markten. Wat ik ook erg leuk vind, zijn de leuke namen die ze aan alle items geven. Bij de collages die ik heb gemaakt, heb ik dan ook de namen gezet. :)
Bij alles wat ze verkopen, staat ook altijd een hele grappige beschrijving.
Zo is dit de beschrijving van het zevende jurkje van mijn collage:
Let's Do Brunch Dress
The day is unseasonably sunny and your bestie happens to have the morning free, so what could possibly be more fun than donning this darling dress and heading to your favorite brunch spot for a bite? Fantastic features such as its pale-pink webbed lace top, sheer cap sleeves, sky-blue waistband, and flared black skirt make this fully lined frock perfect for a day spent in stylish leisure. Having wisely partnered it with a soft cardi, textured tights, and leather loafers, your lovely look easily transitions from mimosas on the patio to a stroll in the park. Days this wonderful should never end!


Zelf heb ik nog nooit iets op Modcloth besteld. Vooral omdat het uit de Verenigde Staten is, en als je er iets besteld vanuit Europa, er bij de bezorging aan de deur nog extra douane/importkosten bij komen en dat maakt het erg duur hoewel de verzendkosten niet zo hoog zijn. Ik kan wel gewoon een uur lang naar alle kleding en spulletjes kijken op Modcloth en ik wil er waarschijnlijk ooit nog wel eens wat bestellen als ik erg veel geld heb!

Kenden jullie Modcloth al, en wat vinden jullie van de items die ze verkopen?
gg

 from Fay with love 

21 opmerkingen:

  1. Kende deze shop nog niet, maar de dingen zien er wel erg leuk uit :)
    xo'Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen hebben ze! Ik kende de webshop wel van naam, maar wist niet echt wat ze verkochten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm, ik vind dat ze hele leuke jurkjes hebben maar jammer genoeg is het voor mij te duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hi¡¡¡ I really like ur blog anda ur style¡¡ new follower¡¡¡ I invite u visit my blog¡¡¡xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kijk wel vaak op de website van Modcloth, vind het erg mooi. Maar bestellen heb ik nog niet gedaan.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super schattige jurkjes!
    en de items die je hebt uitgekozen zijn grappig,
    dat konijnensieradenrekje is cute.

    Love,
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. bedankt voor je lieve reactie!
    Ik vind je post heel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, ik ga er gelijk even een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja belachelijk he die hoge importkosten, soms kom je op die manier nog duurder uit dan het item zelf! Niet normaal :(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt heel erg leuk! Die verzendkosten zijn wel heeel jammer :( Maarjaaaa ^^
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kende die webshop al, die jurken zijn echt heel leuk. Love the second one. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi, wat leuk dat je me volgt!
    Ik heb alleen mijn bloglink veranderd. Dus als je me graag wil blijven volgen, moet je met opnieuw gaan volgen ;)
    Dit doe je door op volgen te drukken in de bovenste balk op de pagina, dan op volgens beindigen en vervolgens weer opnieuw volgen ;) eigenlijk heel simpel!

    Nou alvast bedankt en een fijn weekend!
    Dit is mijn nieuwe link ~ http://lepetitsheepishbird.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hee! zou ik miss je mail mogen? ;$ ik wou je voor iets uitnodigen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ken modcloth al een hele tijd en blijf me maar aan hun jurkjes vergapen. ZO MOOOOI! jammer van de hoge verzendingskosten... x

    BeantwoordenVerwijderen