maandag 5 december 2011

Vijf December

Good afternoon peepz!
Ik heb al een tijdje Bloglovin en ik heb nog steeds maar 5 volgers.
En aangezien GFC ermee gaat stoppen en ik geen ander alternatief weet om volgers te krijgen en andere mensen te volgen, wil ik wat meer gaan doen met Bloglovin!
Ik volg er zelf amper mensen dus daarom doe ik er niet veel mee, maar het lijkt me dus handig om zelf ook wat meer mensen te gaan volgen en het lijkt me plezant als jullie me ook zouden willen volgen. :)


Overigens ga ik vandaag met mijn gezinnetje Sinterklaas vieren. We doen surprises maar mijn ouders hebben voor iedereen ook nog wat andere dingen gekocht.
Tevens is vandaag mijn vriendje jarig en dat vieren we vanavond ook een beetje nadat Sinterklaas weer naar Spanje is vetrokken. 
Ik wens jullie allemaal een fijne pakjesavond of watjeookgaatdoenavond! 

from Fay with love

3 opmerkingen:

  1. Aaah leuk zeg!
    gefelciteerd met je vriendje:)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je vandaag Sinterklaas gaat vieren! En gefeliciteerd met je vriendje. :)

    Ik ga je gelijk even volgen via Bloglovin, volg je me terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, gefeliciteerd met je vriendje haha x

    BeantwoordenVerwijderen