donderdag 12 januari 2012

You know that I would now, if only I could

 
Donderdag is bij mij altijd een van de vervelendste schooldagen. Het is de enige dag in de week dat ik om half negen moet beginnen en ik heb vaak ook les tot tien over vier. Daar komt bij dat donderdag gymdag is en vandaag was ik ook nog eens gezegend met de shuttle run test die ik af mocht leggen. Nou is mijn conditie niet een van de slechtste en haal ik voor de coopertest altijd wel een 7 of 8, maar de shuttle run test is gewoon niet voor mij gemaakt. Vandaag hield ik het vol tot trap 6,5, wat betekende dat ik een 6,5 had, waar ik erg trots op was, nadat mijn benen begonnen te tintelen en ik er bijna geen gevoel meer in had.
Voor de rest verliep deze donderschooldag goed en we mochten bij maatschappijwetenschappen zelfs tien minuten eerder naar huis.

Toen ik thuis was ik erg koud en hongerig en had ik gelijk Cup a Soup gemaakt (chinese tomaat!). Gisteren kwam ik op het idee om de hele oude Xbox van mijn zus op mijn kamer te zetten zodat ik op mijn bed kan gamen in plaats van beneden op de bank. Ik ben weer begonnen met het hele oude maar nog steeds leuke snowboard spel SSX. Vroeger was dit zeker een van mijn lievelings spellen ook al kon ik er niets van vergeleken met mijn zus. Door een beetje na te denken ben ik er nu eigenlijk best wel goed in geworden!

Vorige week was ik met mijn moeder bij de kruidvat en toen was er een actie van 2 + 2 nivea producten gratis. Mijn Bodyshop dagcrème was op en nu besloot ik deze uit te proberen omdat ik die van TBS toch wel erg duur vond en mijn moeder wilde dit betalen. Ik ben nu ook weer terug bij mijn vertrouwde Nivea make-up remover en de hydraterende crème wilde ik zeker uitproberen en vooral hebben omdat ik de verpakking zo mooi vond.

De cd's op de foto heb ik met kerst van mijn vriendje gehad. Ja, lang geleden, maar ik wilde ze nog graag met jullie delen omdat de album hoesjes zo mooi zijn. Ze zijn van Jack Johnson en Muse die ik ook heb genoemd in een van mijn laatste blogposts.

Nu ga ik nog even niksen en daarna nog aan school proberen te werken!

from Fay with love

4 opmerkingen:

  1. Die Nivea producten zijn echt fijn! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! En Jack Johnson is echt een goede artiest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jack Johnson is echt heerlijk,
    die CD is leuk he!
    Muse ken ik nog niet,
    ik ga het gelijk eventjes opzoeken, ben benieuwd!

    Oh zou jij trouwens deze 5 vragen ( http://www.surveymonkey.com/s/KTP8JZQ) voor een vriend van mij willen invullen over je blog? Hij houdt zijn scriptie over bloggen op het gebied van o.a. fashion&lifestyle (:

    BeantwoordenVerwijderen