zondag 22 september 2013

NEW IN

Hee hoi!

Het weekend is al weer bijna voorbij en morgen heb ik al weer college, gelukkig pas om 1 uur. 's Middags, ja. En gelukkig heb ik er wel weer zin in. :)
In Amsterdam (al weer twee weken geleden) heb ik bij de H&M Home twee onwijs schattige kussenslopen gekocht. Onlangs heb ik daarvoor bij de woonboulevard in Breda twee binnenkussens gekocht. Bij de IKEA heb ik toen ook een geel dekbedovertrek gekocht (ja dat is wat je ziet op de achtergrond van de foto's)! Mijn kamer ziet er nu een stuk vrolijker uit, omdat ik eerst alleen een wit dekbedovertrek en een bruin met rood geruit dekbedovertrek had. 
Ergens in de trein, op de universiteit of op straat ben ik laatst mijn oortjes verloren. Bij de Mediamarkt heb ik dus nieuwe gekocht. Ik koos deze van ISY omdat ik de kleur wel leuk vond, maar het geluid is jammer genoeg niet zo geweldig. Ze waren dan ook maar €10. Bij mijn HTC Sensation XE had ik 'gratis' Dr. Dre oortjes gehad en ik kom er nu ik ze kwijt ben pas achter hoe goed het geluid daarvan was!

 from Fay with love

7 opmerkingen:

  1. Leuke kussenovertrekken en je dekbed heeft een erg tof kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 10 euro nog best veel voor oordopjes haha, zeker met een slecht geluid. Ik koop ze altijd voor 1 of 2 euro bij de Zeeman en die hebben een prima geluid! (vast niet zo goed als dr Dre haha maar oke)

    BeantwoordenVerwijderen