zondag 24 oktober 2010

Cooking Mama

Jaja ík heb vandaag gekookt! Zo even voelde ik me net Jamie Oliver.
Hoe het verliep? Ach ja, goed voor zo'n eerste keer.
Oké, ik heb al eerder frietjes zelf gemaakt maar dit was met pannen en alles wat daar bij hoort! Ui snijden moet ik nog wat mee oefenen, maar het is dat ik ui niet echt lekker vind dus het maakt me niet veel uit dat ik het voor geen meter kan. Wat me wel opviel is dat alles in het echt een stuk moeilijker en langzamer gaat dan bij Cooking mama, daar krijg ik met gemak een 100 punten gerecht in een paar minuutjes. Het resultaat was toch gewoon goed en misschien is dit hele kookgebeuren wel voor herhaling vatbaar.

En om even in de kookstemming te blijven, hier wat inspiratieplaatjes van hele schattige Japanse ehh ... gerechten!




from Fay with love

Geen opmerkingen:

Een reactie posten