donderdag 28 oktober 2010

The Return of the Queen

Vandaag ben ik weer eens naar de stad geweest!
Ik had eigenlijk niet al te veel geld maar ik had wat cadeau gehad van moederlief omdat ik bijna jarig ben!
Bij de sephora hadden ze 15% korting op alles (op wat dingen na dan natuurlijk) en 25% korting op huidverzorgingsproducten. Ik weet niet of dit overal was dus vertrouw er maar niet blind op dat de korting bij elke Sephora geldt. Maar goed, ik heb dus met 25% korting Shampoo en Conditioner van Yes to carrots gehad. In de producten zit dus echt wortel en er zitten geen parabenen in! Haarproducten zagen ze dus blijkbaar ook als huidverzorging. Dat betekende dus: meer korting! Ik heb ook het boek In de ban van de ring van Lord of the Rings gekocht! Ik heb alle films al gezien en de Hobbit al gelezen en aangezien ze deze boeken niet bij de bibliotheek hadden, kocht ik het maar. Het is een 6-in-1 editie met 1243 bladzijden. Ik heb nog nooit eerder een boek gelezen met meer dan 1000 bladzijden dus dit wordt leuk!
Na de stad ben ik naar Paranormal Activity 2 geweest! Al te veel zal ik er niet over verklappen, maar het is ongelooflijk eng! In het begin heb je zo'n idee van 'Er gebeurt niets?!', maar het bouwt op met kleine dingen en aan het eind is het echt angstaanjagend. Ik raad je aan om er ook heen te gaan. Je hoeft niet deel 1 te hebben gezien, want het heeft er amper wat mee te maken behalve dat de mensen van de vorige film er weer in terugkomen. Het grappige was dat iedereen in de bioscoop op de 4 laatste rijen zat! Ja we hadden dus stoelnummers gekregen, maar sommigen waren ook meer naar voren gaan zitten. Volgens mij was dit zodat mensen geen hartaanval krijgen als ze een plaats te veel vooraan zouden krijgen. Normaalgesproken krijg ik meestal een plaats ergens bij rij 6 tot 9 ofzo en nu was het rij 14 (de laatste rij)! Wat wel vervelend was en wat ik vergeten was: De kermis was er en stond pal voor de bioscoop! En ik ben nou niet bepaald een kermismens. Als ik er met een groep heen ga vind ik het wel leuk hoor, maar normaalgesproken word ik gek van de kermis en alles wat er bij hoort (op de snoepkraam na)! Gelukkig hoefte ik er maar eventjes langs te fietsen en kwam ik toen in de drukte van de koopavond! Maar zoals je al doorhad ben ik veilig en wel thuis gekomen.
Mijn blogplaatje is trouwens een uitzicht op Saint Tropez! Ik was daar in de buurt in de meivakantie en ik vond het best wel een leuke foto. Als ik mijn camera heb (16 days 16 days 16 days) zal ik wel eens meer zelf foto's maken, als ik uberhaupt weet hoe ik met de camera om moet gaan.
Hier nog wat inspirerende foto's die ik op het internet vond:
from Fay with love

Geen opmerkingen:

Een reactie posten