zondag 27 maart 2011

Time can be rewritten

Leuk citaat van Doctor Who: ''Time can be rewritten.'' Dat slaat natuurlijk op het feit dat vandaag de zomertijd is ingegaan. Ik heb eigenlijk geen idee hoe laat het was maar het komt erop neer dat de klok gewoon een uur naar voren is gegaan. Ik vind het zo raar ook dat de zomertijd in de lente begint, maar het is op een of andere manier best wel logisch. 
Ik heb op deze heuse zondag  mijn kamer opgeruimd. Dat had ik al eerder gedaan maar nu heb ik echt álles opgeruimd en gestofzuigd, want na een dag was het eerst al weer een troep.
Ook heb ik vandaag mijn hamsters hok schoon gemaakt. Ja ik heb een hamster. Ze heet Paris. Het gaat de laatste tijd niet zo goed met mijn hamsterlief dus daarom blog ik ook niet echt over haar want ze ziet er niet al te best uit. Daarom ga ik volgende week met haar naar de dierenarts. Ik denk dat ze blind is aan een oog, maar ik hoop het niet.
Voor de rest heb ik nog een Doctor Who aflevering gekeken van seizoen 4, waar David Tennant nog de Doctor speelt. Een heel leuk stukje was toen Ross over een Sontaran (heel raar buitenaards vechtwezen) zei: ''He's like a potato. A baked potato. A talking baked potato.'' Waarop de Doctor antwoordde: ''Now, Ross, don't be rude. You look like a pink weasel to him.''
Hier wat outfitfoto's. 
De ring heb ik er meer bij gedaan om 'em aan jullie te laten zien (SHOW-OFF), want ik heb 'em stiekem nu al niet meer aan. Hij zit niet echt fijn.

Nee, dat is geen Pokémon poster aan mijn deur. Dat is je verbeelding die spreekt.

Wat hebben jullie vandaag gedaan?


from Fay with love

5 opmerkingen:

  1. mooi zeg!
    en wat een schattige ring!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ring is echt heel mooi. Leuke outfit. :)
    Van die rackets dat wist ik niet. Ik zeg eigenlijk altijd raketten. xD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die ring is echt lief. En die ketting ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke outfits, die ring heb ik ook=)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laat ik eens wat anders zeggen dan mooie ring (hij is zeker mooi!)
    maar ik vind je nagellak ook erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen