woensdag 30 maart 2011

Hey! Who turned out the lights?

Gisteren heb ik toch echt eindelijk gewoon alles van ASOS binnen gekregen.
Ik durfde het pakketje bijna niet open te maken omdat ik weer vreesde dat het niet allemaal zou passen, vooral de schoenen, maar zoals je misschien al verwachte: alles paste!
Ik heb dit keer geen aanfoto's gemaakt, want daar had ik niet zo'n zin in, maar ik heb wel gewoon foto's van m'n ASOSdingen gemaakt.


Vandaag ging het wel goed op school. Ik had laatste uur vrij dus dat was wel fijn. Jammer genoeg heb ik volgende week proefwerkweek dus daar moet ik nu goed voor gaan leren, ookal is dat me tot nu toe niet zo goed gelukt. Ik heb gisteren en vandaag weer wat Doctor Who afleveringen gekeken en vandaag komt om half 9 Doctor Who op Syfy. Ook komt Mean Girls op tv en dat wil ik ook zien.

Ik zal misschien deze en volgende week wat minder bloggen, maar dat maak ik later wel weer goed.


from Fay with love

7 opmerkingen:

  1. Oeeh Asos <3
    hihi leuke spulletjes, vind die ring erg mooi!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah die ring en dat blousje zijn mooi!
    Ik wil eigenlijk ook een keertje iets op Asos kopen ^^
    Laat ik eerst maar een keertje beginnen met sparen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie ring!
    En die sandaaltjes vind ik ook heel leuk :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eerst wilde ik zeggen dat de sandalen leuk zijn, en toen zag ik de shirts en toen wilde ik zeggen dat die heel leuk zijn, maar toen zag ik de ring en die is ook superleuk haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nice ring and love the shorts, followed you on bloglovin please check my blog out and follow me: mysheerindulgence.blogspot.com :)

    BeantwoordenVerwijderen