maandag 7 november 2011

What's on my mind

Bonjourtjes!
Mijn proefwerkweek is net voorbij en morgen ben ik vrij omdat ik zo slim ben geweest om geen Duits of M&O te kiezen en nu verveel ik me en dit keer kan ik lekker niets doen zonder er een schuldgevoel bij te hebben, dus zodoende... kwam ik op het idee om weer te gaan bloggen!
Ja echt, ik, ja echt, het wordt denk ik nu wel heel erg random, wat het altijd al best wel erg was, maar nu meer, meer randomness.
Dus bij deze zal ik vous (let op: Frans!) even lastig vallen met zaken die je waarschijnlijk niets aangaan maar die je mogelijk wel interessant zou vinden om te lezen en om erover te filosoferen.

Ik zal beginnen bij het begin...
Of ik vertel alles wat ik wil vertellen in een hele onlogische volgorde omdat dat het overzichtelijker maakt!

Ik ben over zes dagen jarig (13 November, hiep hiep hoera!) en ik heb er eigenlijk wel zin in. Het is trouwens mijn zestiende verjaardag.
Ik zag dat ik sinds April niet meer had geblogd, dus nu kan ik heel veel kwijt over het afgelopen half jaar.
Ik ben onlangs in ons huis naar de logeerkamer verhuisd, en ik heb nu nieuwe spullen en geen hoogslaper meer en geen kast met de cijfers 1 t/m 9 als deurknoppen (die tevens pijn deden wanneer je ze vasthield) en geen kledingkast waar je niets in kan hangen. Nu heb ik dus een laagslaper, een kledingkast met hangedeelte (ja, dit is nieuw voor mij) en een bureau die niet onder mijn bed staat of in mijn kast. Ohja, en ik kan vanuit bed tv kijken! Als ik er ooit nog zin in heb zal ik er misschien foto's van publiceren.
Onlangs heb ik ook weer een paar keer kleren besteld op ASOS en Topshop en ik krijg waarschijnlijk een prachtige tas voor mijn verjaardag, maar hier ga ik pas enthousiast over doen als ik hem heb.
Ik vind sinds kort ook Muse en OK Go leuk, sinds een paar maanden, dat is in deze tijdlijn 'sinds kort'.
In de meivakantie ben ik nog een keertje naar Zuid-Frankrijk geweest, naar Barcelona in de meivakantie, dat was beiden erg leuk.
En ik heb een hamster, een nieuwe, Paris is al een tijdje geleden overleden. Mijn nieuwe hamster is een man. Hij heet Matt, vernoemd naar Matt Smith en hij houdt van rennen in zijn renrad, daarom slaapt hij 's nachts in de logeerkamer. Hij rent namelijk 's nachts, overdag slaapt hij, zo gaat dat in zijn werk bij nachtdieren.
Dusss... Ik heb het niet zo met tatoeages. Er zijn wel bepaalde die ik erg mooi vind. Abstracte figuren (driehoeken, kubussen?!) vind ik wel mooi, maar vooral van die prachtige figuren zoals herten en uilen. Hert, uil, dromerig?, ja. Diepzinnige quotes in je lichaam prenten met inkt is ook wel mooi, maar zo'n tekst wordt na een paar jaar wel een beetje cliché denk ik.
Zelf zou ik geen tatoeage willen, dat het zo pijn doet en niet meer weg kan vind ik sowieso al geen fijn idee.
Ik heb laatst ook prachtige nieuwe schoenen gekocht en het zijn sleehakken, mijn eerste paar 'hakken', tevens een erg stom woord in het Nederlandisch. Maar dat zijn het toch echt. Ik noem ze dan toch wel liever wedges. Ik had hiervoor dus nooit hakken gekocht omdat ik ze nooit zo snel mooi vind (voor mezelf) en wanneer ik dan toch een mooi paar zag waren ze meestal veel te hoog en ongelooflijk duur. Maar deze vond ik dus prachtig (lees: liefde op het eerste gezicht), toch duur, maar dat waren ze wel waard. Foto's komen ooit nog, ja echt! Ze zijn trouwens zwart.

Tot zover, deze korte update.
Tot snel, ja echt, snel, ik ga gewoon vaker bloggen als ik me verveel in plaats van doelloos op het internet surfen en er uiteindelijk niets mee bereiken. Als ik dat toch weer ga doen, zal ik proberen om te bloggen over het doelloze internet gesurf!

from Fay with love

3 opmerkingen: